Home We'll Go - Walk off the Earth

存档灵魂:

Home we'll go
踏上归家路


【歌词】


Don't let your head hang low
You've seen the darkest skies I know
Let your heart run child like horses in the wild
So take my hand and home we'll go
不要长吁短叹垂头丧气
我知道你窥见灰暗的天
敞开心扉如孩童般奔跑,像野马天际驰骋
快牵起我的手,让我们踏上回家路

The sun it glows like gold
Feeling warm as a burning coal
Let your soul shine bright like diamonds in the sky
So take my hand and home we'll go
太阳绽放金色的光芒
像燃烧的炭火般温暖
让你的灵魂钻石般闪亮天空中
牵起我的手,我们踏上归家路

Home we'll go, home we'll go
Home we'll go, home we'll go
让我们踏上归家路,让我们这就回家
让我们踏上归家路,让我们这就回家

Don't let your head hang low
You've seen the darkest skies I know
Let your heart run child like horses in the wild
So take my hand and home we'll go
不要长吁短叹垂头丧气
我知道你窥见灰暗的天
敞开心扉如孩童般奔跑,像野马天际驰骋
牵起我的手,让我们这就回家

Home we'll go, home we'll go
Home we'll go, home we'll go
Home we'll go, home we'll go
Home we'll go, home we'll go
让我们踏上归家路,让我们这就回家
让我们踏上归家路,让我们这就回家
让我们踏上归家路,让我们这就回家
让我们踏上归家路,让我们这就回家


评论
热度(13)

© 左图阿尔的朗卢桥 | Powered by LOFTER