Together - Kairi

存档灵魂:

Together
与你同在


【歌词】


Look towards the moonlight
There, she stands
My beauty, let me see your smile
I long to touch your lips
仰头顺着月光望去
在那儿,有你站立
我的美人,让我看到你的笑靥
我渴望触碰你的唇。

Beneath the silence
Your tears, they call to me
Every drop, a piece of me
Dies once more
沉重弥漫在空气中
你潸然流下的泪水,它们唤醒了我
你每飘落一滴泪水,就融化我一分
就又死去一次。

Silence, rest now
Lay your weary head against my chest
Be at peace, my loved one
I cannot bear to see you alone
沉默,休止
把你疲倦的头靠紧我胸口
宁静,我的爱人
我实在不忍心看着你形单影只。

Undress the icy shadows for what they are
You have nothing to fear, I am yours
Do not run, do not hide
Let out all that is inside
面对那冰冷的阴影
你没什么可害怕的,因为有我为你在
不要逃,不要躲藏
倾诉你内心的悲凉。

Please do not feel empty
I will never leave you
And when we're gone from this place
Eternally We'll be together
请不要感觉虚无缥缈
我永远都不会离开你
当我们离开脚下的地
我们会将永远在一起。


评论
热度(17)

© 左图阿尔的朗卢桥 | Powered by LOFTER