Gonna Get There Someday - Dierks Bentley

Gonna Get There Someday 

专辑:Modern Day Drifter

歌手:Dierks Bentley

作曲 : Beavers, Bentley, Ruttan


Well its been a year and there so much to tell

已经一年了,有很多话想和你讲

been doing alright in spite of myself

除了自己一切都还好

just wish I could stop feeling bad when I pray

当我祈祷的时候,希望可以不再感觉难受

But I know I'm gonna get there someday

但我知道总有一天我会到达那里

 

Got that job I was dreaming about

得到了我梦寐以求的工作

sometimes its tough traveling around

有时很难去四处旅行

but who I wanna be still seems so far away

我想成为的那个人看起来似乎仍然遥远

but I know I'm gonna get there someday

但我知道总有一天我会到达那里

 

glad I told you all I meant to

很高兴告诉过你我想做的一切

while I had the chance

在我有机会的时候

cause every moment I had with you

因为和你在一起的每一刻

made me who I am

使我成为现在的我

 

by the way, I met someone new

顺便和你说个事儿,我认识了一个新女友

and wouldn't you know, she's a whole lot like you

你知道吗?她完全就像你

still I ain't ready to settle down in one place

虽然我还没有准备好在什么地方安定下来

but I know I'm gonna get there someday

但我知道总有一天我会到达那里

 

well I guess I'll be movin on

我猜我还会继续漂泊

I'll just leave these daisies by your stone

在你的墓碑旁我留下这些雏菊

and momma, I still miss you every day

妈妈,我仍然日夜想念你

but I know I'm gonna get there someday

但我知道总有一天我会到达那里

 

when that'll be, guess only God can say

那天什么时候来临,我猜只有上帝可以告知

but I know I'm gonna get there someday

但我知道总有一天我会到达那里


评论
热度(14)

© 左图阿尔的朗卢桥 | Powered by LOFTER