Valley Of The End (Prod. By FlameAlkahest) - Izzo Kenpachi

Valley Of The End (Prod. By FlameAlkahest) 

专辑:Valley Of The End

歌手:Izzo Kenpachi


Girl can you please keep me company

留下来让我再依偎你一会吧

Cuz I’ll be on my own soon

我马上就要离开了

I don’t need no sympathy

我不需要你的同情

I just want you to want me

只希望你也需要我

She says that she loves me

她说她爱我

But she knows I was chosen

但她明白我异于常人

I feel my emotions

情愫暗涌

but for now I do now show them

但现在我选择缄口不言

I walked to the ocean

我想看看那片海

Just to see the sea now

于是漫步进了海水里

Smoking on this potent

我抽着烈性的叶子

So I can feel the trees now

来恢复变得迟钝的知觉

Life is in the moment

我想我终于感受到了——

I think that I can see now

人生开始有意义的第一刻

I tell her I’m going

我告诉她我该走了

But she won’t let me leave now

可她死死拦住了我

She wants to watch the sky with me

她想和我一起看一辈子天空

But that’s where I belong

但那里才是我的归属

And I can’t let her fly with me

这是我独自的使命

I must do this alone

我不能带上她啊

This planet is not made for me

这个世界不能容纳我

I’m searching for my home

我要去寻找我真正的归宿

Girl this is how this meant to be

这是我命中注定的征途 宝贝你要明白

You need to let me go-woah

你只能放手让我走

She sees me in the distance

她远远地凝视着我

I get into my rocket

我爬进我的火箭

There’s tears in her vision

她热泪盈眶

But she just can’t stop it

眼泪止不住地在她脸蛋上淌下

Leaving this world now

我要离开这世界了

I hope she forgives me

暗暗求她原谅我

I close my eyes now

我闭上眼睛

I feel she is with me.

她好像就在我身边

·

She sees me in the distance

她远远目送我离去

Get into my rocket

我爬进我的飞船

Tears filled her vision

泪水模糊了她的视线

But now she can stop it

但她能强忍住它们了

I’m leaving this world now

我对她挥手 徐徐漂远

Hope she forgives me

多希望她能宽恕我的辞行

I close my eyes now

我合上困倦的眼睛

I feel she is with me.

她与我同在♡


评论

© 左图阿尔的朗卢桥 | Powered by LOFTER