Medusa - Brendan Perry

存档灵魂:

Medusa
美杜莎

 

【歌词】

 

When all you have left are your memories
And diamonds and pearls for company
I'll be sailing to St. Lucia on the ocean breeze
With the moon and my scars for company
当你离开留给我的是, 对你无尽的回忆,
钻石和珍珠, 陪伴着你。
海风吹佛我去往圣卢西亚,
月亮和伤痛, 陪伴着我。

 

In your bedroomyou keep an iron cage
Where a blackbird sings her freedom song
For you know the true value of keeping slaves
They sing the saddest of songs
在你的卧室你躲避在铁笼中
那儿乌鸦唱着她的自由之歌
你知不知道奴隶的真实写照
他们唱着悲伤的歌

 

Medusa yourobbed me of my youth
Abandoned me on the tropic of solitude
Seducer of the shipwrecked and forlorn
You told me to undress
Then crowned my head with thorns
美杜莎你抢走了我的青春,
又抛弃了我让我孤独煎熬。,
诱惑海难发生又弃船而逃。
你让我一丝不挂,
然后你用荆棘,给我加冕痛苦的王冠。

 

Medusa you robbed me of my youth
Abandoned me on the tropic of solitude
Seducer of the shipwrecked and forlorn
You told me to get dressed
Then turned my heart to stone
美杜莎你抢走了我的青春,
又抛弃了我让我孤独煎熬。
诱惑海难发生又弃船而逃。
你让我一无所有,
然后你把我的心,变成了冰冷的石头。


评论
热度(60)

© 左图阿尔的朗卢桥 | Powered by LOFTER