Fade To Black - Metallica

存档灵魂:

Fade to Black
迷失黑暗中


【歌词】

 

Life it seems will fade away
Drifting further everyday
Getting lost within myself
Nothing matters no one else
I have lost the will to live
Simply nothing more to give
There is nothing more for me
Need the end to set me free
生命将会消逝,
每一天都迈向
死亡一步。
我在一步步的
迷失自我。
漠视过往一切
的人和事。
失去活下去的
勇气渴望。
我不再想,
去付出什么,
也不再想
去得到什么,
我只是想
结束一切,
解脱。

Things not what they used to be
Missing one inside of me
Deathly lost this can't be real
Can't stand this hell I feel
Emptiness is filling me
To the point of agony
Growing darkness taking dawn
I was me, but now he's gone
时过境迁,
物是人非。
我丢失了
一颗真心;
行尸走肉
索然无味。
世界虚无
地狱煎熬。
空虚充斥
逃无可遁。
痛苦挣扎
登峰造极。
黎明前刻
黑暗肆虐
做垂死的疯狂。
我还是我
旧我就要死去。

No one but me can save myself, but it's toolate
Now I can't think, think why I should even try
Yesterday seems as though it never existed
Death greets me warm, now I will just say goodbye
Goodbye
只我能拯救我自己,
但为时已晚。
我已经放弃思考
为何还要痛苦挣扎?
昨日时光去而不返,
什么也没留下。
死亡温柔地呼唤我,
此刻我只想说再见,
永别。


评论
热度(19)

© 左图阿尔的朗卢桥 | Powered by LOFTER