One Heart - Leftover Cuties

存档灵魂:

One Heart
只一颗心


【歌词】


By now you'd think I'd write a million songs
Gifts of a wounded heart
But when it comes to you, there's too much to say
And I never know where to start
如今你可否明白,我为何写下了百万首的歌
这不过是一颗受伤心的收获
当触及你,有太多话要诉说
但是我却不知从何处如何谈起。

Since that day no one had taken your place
No one can fill up the space you left behind
I ask myself, could I ever love again?
And bear another beating of this kind?
自从那一天,无人能够替代你的位置
没有人能填补你留下的空虚
我问我自己,我可会再去爱?
能否再经受一次如此的打击?

Another strike, another ache
How much hurt can one take?
Another fear I cannot shake
Just how much hurt can one heart take?
再一次的打击,再一回的痛苦
一个人到底能经受多少次伤痛?
再多一次我是否能不动摇
一颗心到底要承受多少回伤害?

By now you think I would let you go
That I'd stop dreaming of you at night
But I just can't stop thinking about
How you walked away without a fight
现在你是否还认为,是我让你离去
当夜晚再来临,我可否不再梦到你
但是,但是,我无法停止思念
为何你的离去却让我不堪一击。

The words you never said they haunt me
The one's you did were as sharp as a knife
I ask myself if you ever thought of me
While you were slowly coming back to life
你无言的告别困扰着我
你所作所为如利刃穿心
我不停的问自己,你是否还能想到我
当你细细的回忆起往事。

Another strike, another ache
How much hurt can one take?
Another scar, for heaven's sake
How many times can one heart break?
再一次的打击,再一回的痛苦
一个人到底能经受多少次伤痛?
又一个伤疤,上天为何如此弄人
一颗心到底要承受多少回伤害?

By now you'd think I'd pick up the phone
And tell you I've been feeling so blue
But when it comes to you, there's too much to say
So much to be said by you
现在你是否在想我会拿起电话
告诉你,我的感觉是如此的沮丧
当谈到你,有太多的话要说
有太多的话想要向你要诉说。


评论
热度(29)

© 左图阿尔的朗卢桥 | Powered by LOFTER